Hoe kom ik hoger in Google?

Dit blog over webhosting voor website wordt momenteel niet bijgehouden.

Wil je weten hoe jouw website hoog op Google kan komen te staan? Ga dan naar Get Found Online en gebruik de gratis tips en informatieve artikelen om hoger in Google te komen met je website.

Als je geld wilt verdienen met je website,
ga dan naar Geld Verdienen Op Internet Forum, een forum over online geld verdienen

eigen website maken

dinsdag 2 maart 2010

Hoe Snel en Makkelijk een Gratis Website Maken?

Hier is een handige video die ik op YouTube heb gevonden waarin je zal leren hoe je zelf een 100% gratis website kan maken, zonder kennis te hoeven hebben van HTML. Niet iedereen heeft een cursus webdesign gevolgd. Hoe kan je dan als beginner toch een mooie website bouwen?

Simpel. Maak gebruik van diensten zoals webs.com waarbij je een uitstraling voor je website kan kiezen, vervolgens voeg je tekst toe, plaatjes, eventueel wat video's. Je hoeft alleen maar teksten te typen, plaatjes toe te voegen en veel meer is het niet.

Deze "gratis website bouwen services" hebben het voor jou extra gemakkelijk gemaakt, zodat je helemaal zelfstandig je eigen site in mekaar kan zetten. Weet je wat ook een goede manier is om snel een simpele site te maken? Blogger.com! Ja, gewoon hetzelfde blog als ik gebruik.

Nu ik dit artikel voor je schrijf, is het enige wat ik doe tekst typen, gewoon typen. Tijdens het registratieproces hoefde ik alleen een template (uitstraling voor je website) te selecteren en een naam te bedenken voor mijn site. Het is misschien een beetje amateuristisch, maar ik heb wel mijn doel bereikt:
een website die bezoekers trekt! En dat wil jij ook, toch?

Je hebt een paar keuzes:
1. Je kan nu een eigen gratis website maken met behulp van de instructies in de onderstaande video.
2. Je kan makkelijk een eigen gratis website maken met de blog tool van Blogger.com
3. Je kan geld uitgeven voor een website bouwen software programma (niet de beste keus, denk ik)
4. Je kan nu gaan leren hoe HTML werkt en met kladblok je eigen HTML webpagina maken

en de laatste optie gaat je veel tijd kosten, dat verzeker ik je!


Strato Webhosting


Daarom kijk je het beste naar de onderstaande video die ik van YouTube heb geplukt en zie je hoe je in een uurtje of korter gemakkelijk zelf een eigen gratis webside kan bouwen. Klik tweemaal op de onderstaande play knop om de tutorial op YouTube te bekijken.




Wat vind je van deze video, laat hieronder een reactie achter.

Opmerking bij Webnode website maken:
Let op : de spreker geeft in de video aan dat hij de taal op Nederlands laat staan tijdens het aanmaken van een account op wednode (zie video op 2:10min). Het is belangrijk om zelf te controleren of de taal daadwerkelijk standaard op Nederlands staat ingesteld, aangezien het bij het selecteren van een verkeerde taal lastig kan zijn om dit weer ongedaan te maken.

Strato heeft overigens ook een handige sitebuilder waarmee je makkelijk en snel je eigen site kan bouwen.
Klik op de link
een website bouwen met de Strato Sitebuilder om hier meer over te weten te komen.

Laat hieronder een reactie achter bij vragen of geef je mening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Type hier alstublieft uw vraag of reactie in ...