Hoe kom ik hoger in Google?

Dit blog over webhosting voor website wordt momenteel niet bijgehouden.

Wil je weten hoe jouw website hoog op Google kan komen te staan? Ga dan naar Get Found Online en gebruik de gratis tips en informatieve artikelen om hoger in Google te komen met je website.

Als je geld wilt verdienen met je website,
ga dan naar Geld Verdienen Op Internet Forum, een forum over online geld verdienen

eigen website maken

donderdag 21 januari 2010

Wat is Disk Space en wat kan je ermee doen?

Als ik online rondsurf en de verschillende webhosting forums bekijk, kom ik vaak de vraag tegen "wat is diskspace"? Veel mensen vragen zich kennelijk af wat diskspace precies is en wat je ermee kan doen. Dat kan ik me goed voorstellen, want voordat je webhosting bestelt wil je toch wel zeker weten wat je koopt en wat je ermee kan doen. Hieronder leg ik dus uit wat disk-space is.

Diskspace ook wel schijfruimte of webruimte genoemd is de ruimte die aan u ter beschikking wordt gesteld voor het opslaan van uw website, uw e-mail berichten en foto's etc. Er zijn ook hosts die u een schrijfruimte (diskspace) aanbieden zonder limiet. Dit heet unlimited diskspace.

Als u beschikt over een account met een onbeperkte hoeveelheid webruimte dan kunt u slim gebruik maken van uw hosting account door een gedeelte van de bestanden op uw harde schijf over te hevelen naar uw webhosting account.

Bij de meeste web hosting bedrijven worden er dagelijks back-ups gemaakt.
U loopt dus geen risico als u de schijfruimte die u tot uw beschikking volledig gebruikt. U laad de bestanden simpelweg met een FTP- programma naar uw webhosting account toe en uw bestanden staan op de server.

Diskspace is dus de ruimte voor het opslaan van uw website. Als u geen enkel risico wilt lopen, zorg dan dat u op elk moment de beschikking heeft over voldoende webruimte.

Hoe meer disk space je hebt, hoe meer files, pagina's en e-mails, en dergelijke je met je webhosting account op de server kan opslaan.

Klik op eens van de banners op mijn blog van Hostgator om een goedkoop hosting account met een onbeperkte hoeveelheid webhosting te bestellen.

In het reactie veld hieronder kunt u een reactie achterlaten op dit artikel of een vraag stellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Type hier alstublieft uw vraag of reactie in ...