Hoe kom ik hoger in Google?

Dit blog over webhosting voor website wordt momenteel niet bijgehouden.

Wil je weten hoe jouw website hoog op Google kan komen te staan? Ga dan naar Get Found Online en gebruik de gratis tips en informatieve artikelen om hoger in Google te komen met je website.

Als je geld wilt verdienen met je website,
ga dan naar Geld Verdienen Op Internet Forum, een forum over online geld verdienen

eigen website maken

maandag 2 november 2009

Wat is webhosting en waarom heb je het nodig?


In dit artikel wil ik je graag uitleggen wat webhosting is en waarom je webhosting nodig hebt om je website op het internet te kunnen vertonen.

Als je een website hebt gemaakt dan is het de bedoeling dat je je website naar het web upload.
Met het uploaden van je eigen website plaats je de bestanden van je website op een server
(dat is een hele grote computer) en daardoor kan je website bezocht worden op internet.

Webhosting is eigenlijk een pakket met webruimte. Als u beschikt over webhosting kunt u gebruikmaken van de webruimte. Als u webruimte koopt, huurt u in feite een deel van de server in die de hostingmaatschappij ter beschikking stelt. Als u de HTML bestanden van uw website op de server plaatst met een FTP programma en er vervolgens een domeinnaam aan koppelt, dan is uw website online vindbaar. Iedereen over de hele wereld kan uw website dan bezoeken door het adres van uw website (de domeinnaam) in de adresbalk van hun browser te typen.

Het is belangrijk om te weten dat u webhosting nodig heeft om een website op het internet te krijgen.


Bedrijven die gratis webhosting aanbieden kunt u beter mijden.
Deze gratis webhosts bieden ruimte aan voor uw website, maar de mogelijkheden zijn beperkt.

Zo kunt u bijvoorbeeld geen eigen domeinnaam aan uw website koppelen bij een gratis webhost, maar kunt u enkel gebruikmaken van de standaard domeinnaam die de webhost ook gebruikt. Als u bijvoorbeeld een website over 'vissen voor beginners' heeft gemaakt, en in zee gaat met een gratis webhost i.p.v. een betaalde webhost, dan heeft u geen invloed op de domeinnaam die de site krijgt.
Uw domeinnaam zal dan worden: www gratiswebhost.nl/vissenvoorbeginners in plaats van
www vissenvoorbeginners.nl. Tevens heeft een gratis webhost het recht om op eigen goeddunken uw website te verwijderen.

Ik adviseer u om gewoon uw eigen domeinnaam en webhosting te kopen. Webhosting is goedkoop en bespaart u een hoop zorgen. U bent de baas van uw eigen website en domein.

Ik bestel mijn hosting bij Hostgator; een heel groot en bekend webhostingbedrijf die het heel goed doet! Ze zijn goedkoop, betrouwbaar, ze hebben snelle webhosting en ze bieden ook nog eens 24/7 live chat support aan. Een nieuwe hosting account aanmaken is super makkelijk. Ik betaal ongeveer 3,80 euro per maand als ik dollars omreken in euro's. Ik hoef me nooit zorgen te maken om de grootte van mijn websites, dataverkeer of domeinnamen want ik kan het allemaal onbeperkt gebruiken bij Hostgator.

Webhosting heb je nodig als je een website op het internet wilt publiceren. Verder moet je een domeinnaam bestellen om je website een internetadres te geven. De bestanden van je website worden op een server gehost. Zodoende is je website te bezoeken door mensen van over de hele wereld.

Klik hier om je webhosting bij Hostgator te bestellen.

Heeft u vragen over dit artikel?
Heeft u vragen over webhosting of andere zaken?
Of wilt u gewoon een reactie achterlaten?

Type uw tekst in het witte vak hieronder.

1 opmerking:

  1. hallo,
    zou u mij discreet kunnen zeggen wat er voor een eigen website nodig is..een site die ik dagelijks wil bijhouden en vernieuwen

    alvast bedankt

    Ismail

    BeantwoordenVerwijderen

Type hier alstublieft uw vraag of reactie in ...